Naar hoofdinhoud

Ik kan niet inloggen. Wat nu?

Inloggen op jouw WTCB-portaal doe je via deze link. Lukt dit niet? Bekijk dan onderstaande mogelijke oplossingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem. Je kan je wachtwoord eenvoudig resetten. Volg onderstaande stappen

  • Ga naar de inlogpagina en klik op 'wachtwoord vergeten’
  • Vul het e-mailadres in dat gekoppeld is aan jouw account en klik op ‘verificatiecode verzenden’
  • Vul de verificatiecode in die je ontving via mail en klik op ‘code verifiëren
  • Maak je nieuw wachtwoord aan

 

In het inlogscherm klik je op 'Registreer' als je nog geen account hebt.

Ik had vroeger een account, maar nu wordt mijn e-mail adres niet meer herkend

In september 2021 werd de nieuwe website gelanceerd en de accounts werden beter beveiligd. Had je een account van voor deze datum? Dan moet je die even opfrissen door dezelfde richtlijnen te volgen als 'een account aanmaken’. Volg onderstaande stappen:

  • Klik op ‘inloggen’ rechts bovenaan in het menu of ga rechtstreeks via deze link
  • Dan klik je ‘Registreer
  • Geef je persoonlijk e-mailadres in. Dit e-mailadres wordt voor alle verdere communicatie gebruikt én vormt de gebruikersnaam van je account.
  • Selecteer het vakdomein dat voor jou van toepassing is
  • In een volgende scherm moet je enkele gegevens van jou aanvullen.
  • Geef de bouwberoepen/interesses een vinkje die voor jou relevant zijn. Met deze informatie kunnen we je content op maat aanbieden.
  • Voilà, je account werd aangemaakt! Een bevestiging werd verstuurd naar je e-mailadres om je account te activeren.
  • Bevestig je e-mailadres en kies een nieuw paswoord.
  • Vanaf nu kan je inloggen met je nieuwe paswoord!

Ervaar je nog steeds problemen met inloggen? Neem contact met ons op